Followers

Monday, May 28, 2012

Nothing to say

Soalan saya:
Andai ditakdirkan seseorang yang baik dan mampu menjaga saya dengan baik telah jatuh hati pada saya, adakah awak akan melepaskan saya kepada dia?

Jawapan kamu:
Tidak. Saya tidak akan melepaskan kamu selagi saya rasa saya mampu untuk menjaga kamu kecuali jika saya ditakdirkan menghadapi perkara seperti kehilangan kaki ataupun tangan ataupun seakan sama dengannya sehingga menyebabkan saya tidak mampu menjaga dan memberi segala yang kamu inginkan, oleh itu saya akan melepaskan kamu.

Nota: Kalau kes macam nie, jangan jatuh terlalu dalam.. bahaya dik non.. heheh.. kalau betul apa yang diucapkan, alhamdulillah..


WhatSiGadisSaid : Tiada perkataan yang mampu dilahirkan dari bibir ini. Tidak ada lagi yang mampu diungkapkan melainkan sebuah senyuman. Apa kata anda kalau ditanya macam tue??? Kompem sorang2 ayat berbunga-bunga.. hee

2 comments:

SumBody Me.. said...

'tiada kereta ku bawa kau jln2..rumah pun ku tiada, ada pun papa punya..

kerana aku cinta, aku lepaskan kau..sama orang lain..'

p/s : hahaha...boleh kot jwb mcm ni cik ayu??

SI GADIS AYU ADRIANA said...

hahahaha...ada Ego'S jek nk bwk kit..xpat la nk bawak kete..heheheheh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)