Followers

Monday, March 19, 2012

Sudah Bersarang

Assalamualaikum semua... It's been a while aku tak post new entry. Sudah bersarang jadinya. Banyak jugak labah-labah yang makin membiak kat blog aku. Hahaha.


Actually, banyak benda dalam kepala aku. Nak post, tapi idea penceritaan tue belom ada. So.... I just wait until i can make a new entry and then baru post supaya kamu semua dapat baca okeh??? He. Kiranya, untuk entry nie, aku hanya nak bagitaw yang blog aku masih aktif. Cuma kekangan waktu menghalang aku menghupdate post2 baru untuk tatapan kamu semua ..

Buat follower yang baru menapak di blog aku, aku minta maaf. Sebab tak ada entry baru. Dan mungkin followers yang lain macam bosan. Maaf yek. Tapi aku akan cuba tarik korang dengan entry2 yang menarik pada masa akan datang. Okeh!

Before undur diri, jom layan lirik lagu TAPI BAGAIMANA from Spider. Sejak dua menjak tiga empat menjak nie, aku macam jatuh hati pada bait2 lirik lagu nie. Ker aku jatuh cintan dengan AmirAshraf dalam cerita Vanilla Coklat. Hahahah. Berangan sudah ... :)

Kau buat ku teruja
Kau buat ku tertawa
Terbit rasa tersembnyi beku
Hingga rasa cemburu seperti
Pasangan kekasih yang hangat bercinta

Dan tak sanggup berpisah
Walau hanya sekejap
Aku sangat merindui kau
Senang sekali kau ada

Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

Dia bukan tak cantik
Dia bukan tak baik
Hanya kekosongan yang ada
Di sudut hatiku tak bisa diusik
Hingga cinta jadi kematu

Tiada yang nak gaduh
Tiada yang nak tentang
Hingga rasa menjadi kering kontang

Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa

Bagaimana harus ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

WhatSiGadisSaid : Nantikan entry terbaru saya !!! =)

2 comments:

Little DaMiA.. said...

ish kuat berangan tol budak tecik ni tau.. ngeee... kawin cptkan senang.. xpyh nk igt2 amir asyraff sokmo.. igt si joe je..huahaha... cptlah ayu, wat entry baru.. i follow u tau evryday.. huahaha...

SI GADIS AYU ADRIANA said...

alamak, kantoi.. he..
ala skali skala, berangan cket..
sambil berangan smbil bygkn si joe jd si amir ashraf..hii..
tp ketinggian tue xdpt la akk..
hahahahaa.... (mrh JK kalu bc komen nie)..hee
tue ar akk..byk cta..tp xde idea..hahaha..
i folo u too..:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)