Followers

Thursday, November 18, 2010

Salam Aidiladha penuh hiba dariku

Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua.. Dengan penuh hiba aku ucapkannya. Tahun nie aku sambut aidiladha bersendirian. Tanpa keluarga tercinta di sisi aku. Hiba rasa hati nie. Malam raya, mama call aku. Tanya raya pergi mana. Aku berfikir, aku nak pergi mana. Di sini, bukan tempat aku. So, aku lepak umah jek. Takde feel nak raya pon. Huu. Mama cakap, sian anak mama. Huu. Cedey.

Semalam abang aku mesej. Ucap salam aidiladha.. Seminit kemudian, lepas aku reply mesej abang, abang call. Abang ada kat rumah rupanya. Hmm. Mula cakap ngan abang, pastu cakap ngan anak buah and then beralih pulak cakap ngan mama. Pastu mama bley lak tanya makan apa? huu.. Hari raya ayu makan megy jek ma, ngan milo. Huks. Sedey2.. Mama tanya lagi, abang ada tak? Maksud mama bagi abang tue, bf ada tak. Bf ada laa..Huu. After that, aku cakap ngan abah. Paling sedey cakap ngan abah. Tambah bila abah cakap, "semua ada kat umah, abang, kakak, kakchik, nona, naim.. Ayu jek tak dak".. wuaaaaaaaaa. Rasa cam nak meraung jek. Bukan rasa lagi, memang aku da meraung lepas letak tipon.. Huu. Sedey sangat. Seumur hidup aku, aku tak pernah beraya tanpa keluarga tercinta. Huks.

Aku tahu mama sebak time nak letak fon. Da 2 bulan aku tak balek. Lama kan. Pada aku la. Sebab dari time study lagi, kalau bukan 2 minggu sekali, every month aku akan balek jugak. Mana leyh tahan lama2. Tapi untuk kali nie aku tak boley elak. Keadaan tak mengizinkan aku. Sedey yang teramat sangat. Maafkan ayu mama. Maafkan ayu abah.

p/s : Salam Aidiladha untuk semua.

2 comments:

liza said...

heehe.. cedeynya baca story ayu!! erm, akk fhm perasaan ayu.. tp apakan daya.. akk pun xbraya gak cz mia xsht.. huhu.. senasiblah kita..haha.. Apa2pun camat ari raya korban.. d:) ngeh2..

idAyu hAssAn said...

huuu
sorg2 kat bilik sambut raya..
huks..
senasib la kita..wuaaaa
selamat ari raya jugak utk akak
tp cam sedap jek tgok kat tb org potong dgg lmbu..
yumyum..hee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)