Followers

Tuesday, September 28, 2010

Sambutan Hari Raya 2010 di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam

Untuk entry kali nie, aku buat selingan pasal sambutan Hari Raya 2010 yang diadakan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia. Entry pasal Pengalaman Lalu nanti ada idea aku sambung.

Hari Raya yang disambut di SPA mengingatkan aku pasal kisah aku jatuh cinta. Aku ada cerita kan. Nak diikutkan kira da lama jugak aku kenal buah hati aku. Ada la dalam setahun dan lebey. Tapi anniversary kitaorang baru 4 bulan (27 September 2010). Betol la orang cakap, masa tue tak menjamin apa2. Kalau hati da terikat, saling memahami, insyaAllah. Betol x? hee. PAndai2 jek aku nie kan. Tak kesahlah. Apa yang aku harap semoga hubungan kami berdua berkekalan.

Nak cerita pasal sambutan raya, memang best lah. Enjoy sangat dengan kawan2 yang satu kepala, gila2 ngan aku. Nama jek da kawen, da ada anak, tapi semua macam single. Oppsss.. Hee. Jangan marah Kak Liza, Kak Mas and Nard. Umi ok la kan. Geng ngan ayu. Hee. Korang memang best. Otak semua tak betol. Heheh. Abis semua gerai yang dibuka masa majlis tue kami serbu and amek gambar. Tambah dengan budak2 opis yang lain tak kira laki2 mahupon perempuan. Otak semua satu kepala. Semua gila bergambar. He. Best2. Makanan yang disediakan pon macam2. Ada laksa johor (gerai bahagian aku), ada murtabak mini, ada satey (laju gila abis), kuih muih, cake, lontong dan macam2 lagi. Yang penting ada jeli kelapa. Sedap2.

Dan untuk buah hati aku, thanx. Sedondon ngan sayang (baju warna grey). Hee. Suker2. Sayang jatuh cinta lagi sekali macam mula2 dulu sayang terpandang bb. Hee. Opss. Teringat kisah lalu. Love you a lot manje.


p/s : teringat sambutan raya tahun 2009..dalam kenangan..hee

2 comments:

liza said...

hahahaha cik ayu!!cik ayu!! suka2 ati je kata kami ni "Otak semua tak betol" ..... (mas, nad jom kita belasah cik ayu ni!!)d:) hehehe.. "igt org dh kawin xbley enjoy n gila2 ke??" haha.. thats y ktorg ni muka tampak awet muda.. (xde kedut2) sbb ktorg ni suka gelak, guling2, joget2 dll.. thats y ank dara cm ayu n umi suka kawan dgn ktorg..hahaha.. tul x mas n nad?? korg nk dpt info2 n ilmu2 berkaitan pun dgn ktorg gak..hahaha.. sonok kan kawan dgn ktorg?? ayu cpt2lah upload pic ktorg yg glamour2 ni... hahaha..
apa2 pun korg semua mmg cun n sporting gila time ni..
** friends 4 ever ya!! **

idAyu hAssAn said...

opss...jgn salah phm..or puji akak la tue..cuma x guna ayat manis..hee. jgn mara..t cpt tua..xde awet muda kang..hee..best2..betol2..korang nie gila2..penat da ha gelak..hee.ye lah.t ayu tya byak2 g.hee.tunggu..ngee.yup..
fwenz ever!+)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)