Followers

Wednesday, August 25, 2010

Ku Mohon...

Ya Allah ...
Aku insan yang lemah. Aku banyak kekurangan. Tapi aku harap kekurangan itu akan menjadi kekuatan untuk aku menempuh hari2 yang mendatang yang aku pon tak tahu macam mana keadaannya.

Ya Allah ...
Aku bermohon padamu agar aku diberi kekuatan untuk menempuh segala dugaan yang engkau berikan. Aku bermohon supaya hati ini tabah untuk menempuh segala cabaran pada masa akan datang. Sesungguhnya aku tidak kuat untuk itu.

Ya Allah ...
Semoga engkau kabulkan segala doa2 ibu bapa aku dan doa2 aku. Kerana hanya pada engkau aku berdoa. Dan hanya engkau yang maha mengabulkan segala doa2 aku malahan hanya engkau yang selalu mendengar segala rintihan aku.

Ya Allah ...
Sesungguhnya saat ini aku hanya mampu berusaha dan kemudian bertawakal serta berserah kepadamu. Aku sangat takot. Aku sangat serabot. Aku bermohon padamu.

p/s : Otak sangat semak saat ini sehingga mampu mengalirkan air mata saat aku menulis entry nie.. Ya Allah, kau kuatkanlah keimanan dalam diri hambamu ini kerana dengan keimanan itulah akan wujudnya ketenangan dan kesabaran dalam diriku. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)