Followers

Tuesday, May 11, 2010

iN LoVe VS jAtOh cHenTa

"great feeling"
aku jatoh chenta..
jatoh chenta lagi, lagi2 aku jatoh chenta
hhhehehe..not with person
tapi aku jatoh chenta dengan satu watak dalam drama
drama yang pada aku sangat2 laa touching
kalu korang mengikuti cerita nie,korang akan faham
"ADAMAYA"
aku jatoh chenta dengan watak adam
a very nice guy..dalam citer tu laa
in reality, i can't think whether there is still ave a guy like that
penyabar, penyayang dan paling penting sangat cintakan isteri dan anak
tak akan sesekali curang
"cinta ADAM dan MAYA tiada penghujungnya"
ayat nie sangat penuh makna..mungkinkah??
mungkinkah ada lelaki seperti adam lagi?
satu dalam seribu mungkin...

masihkah ada kaum Adam yang akan diciptakan untuk aku seperti Adam?
jika masih ada, akulah insan yang amat bertuah
tapi aku tahu nobody perfect
dan aku jugak yakin, lelaki yang baik diciptakan untuk wanita yang baik dan sebaliknya
aku hanya mampu berdoa kepadanya untuk diberikan "Adam" yang terbaik untuk diriku
"Adam" yang akan membimbing aku sebagai isterinya
"Adam" yang akan terus mencintai dan mengasihi aku sampai penghujungnya
"Adam" yang akan menyayangi anak2 kami
"Adam" yang akan menerima aku apa adanya dan..
"Adam" yang menerima ibubapa/family aku sebagai ibubapanya/familynya

setiap wanita mesti menginginkan sebuah perkahwinan yang bahagia
dan aku percaya, setiap lelaki pown mesti nak perkahwinan mereka berkekalan
tapi hidup nie tak semua akan berjalan seperti yang dirancangkan
kita hanya merancang, tapi Tuhan yang akan tentukan.....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)