Followers

Thursday, February 25, 2010

LOVE IS MIRACLE

"Not looking for love or friendship… just hoping for something that last FOREVER"

adakah hati aku diciptakan untuk dipermainkan??
adakah hati aku diciptakan untuk dilukakan??
adakah hati aku diciptakan untuk disakitkan??
atau
adakah hati aku diciptakan untuk dimiliki oleh seseorang yang layak memilikinya..
adakah perasaan aku diwujudkan hanya untuk diremukkan oleh insan yang tidak berhak mendapatkannya??
adakah perasaan yang wujud ini hanyalah untuk sementara??
adakah aku masih mempunyai peluang untuk memiliki dan dimiliki??
bilakah masanya itu akan tiba??
adakah insan itu berada disamping aku atau jauh dari pandangan aku??
aku hanya berserah..
kecantikan paras rupa dan harta bukanlah menjadi pengukur untuk segalanya
cukuplah sekadar diri ini disayangi,dikasihi dan rasa dimiliki
tidak lupa juga pada yang dapat menerima kedua orang tua dan family
insyaallah

3 comments:

muhammad said...

syg..hati syg dh dimiliki..
syg jgn risau k..
pcaya pd cinta syg..
pcaya pd b..
insyaAllah b akan bahagiakn syg..

muhammad said...

syg..hati syg dh dimiliki..
syg jgn risau k..
pcaya pd cinta syg..
pcaya pd b..
insyaAllah b akan bahagiakn syg..

idAyu hAssAn said...

insyaallah b..
itu yg syg sedang wat..
thanx sbb b setia tgu syg
syg hrp b akan setia tgu syg smpi bila2
dan syg hrp b dpt bahagiakan syg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Categories

addict (2) artist (1) blogger (1) bulan mulia (1) buzzer beat (1) cinta seorang anak (2) comel (2) contest (3) curly (1) diet (1) doa (4) family (2) feeling (2) follower (1) friend (3) future (2) Giveaway (1) hampeh (2) happy (15) happy birthday (2) hari raya (2) hen hao (1) hijrah (2) Ilham (1) In love (2) info (2) Islam (2) jalan cari makan (1) jepun (1) joy (1) Kafein (1) kakoi (1) kawaii (1) korean drama (4) life (2) lirik (3) makeover (1) movie (5) murah rezeki (1) new year (1) nice blog (1) pan asian (1) peminat (1) pilu (2) Puasa Sunat (1) rejab (1) renungan (10) sad (4) saket (1) sayang (1) sebak (4) segmen (2) segmen santai (1) sengal (4) stylo (1) suka (3) sunsilk (1) surprise (2) syukur (1) tak nak gemuk (2) temuduga (1) terjah blogger (1) teruja (1) wajah (1) wavy (1) xiexie (1) yamapi (2)